بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درج آگهی رایگان در وب سایت بالون آگهی

چگونه تبلیغات رایگان خود را در بالون آگهی اثربخش نماییم؟

چه کنیم که ثبت آگهی رایگان ما در بالون آگهی بهتر و بیشتر توسط بازدیدکنندگان دیده شود؟

چگونه کسب و کار خود را معرفی کنیم تا مشتری بیشتری را جذب نماییم؟

چگونه از امکانات سایت بالون آگهی استفاده بهینه کنیم؟

چگونه بیشترین آمار کلیک سایت را از آن آگهی خود کنیم؟  

 اگرچه درج آگهی رایگان با هر شیوه می تواند اثربخشی خاص خود را داشته باشد اما چه راهی می تواند شما را زودتر و راحت تر به اهداف فوق برساند.

دنبال فرمول پیچیده و عجیب و غریب نباشید فقط با رعایت چند نکته ساده ذیل آگهی شما اثربخش خواهد شد.

نکات ساده و مهم لازم جهت اثر بخشی آگهی شما در بالون آگهی:

 نکته اول : جهت تبلیغات رایگان ،متن آگهی رایگان خود را جذاب و مشتری پسند کنید.

یک متن آگهی جذاب و مشتری پسند از خدمات و کالای خود که منطبق بر واقعیت است تهیه کنید و مشخصات نهفته خدمات و  کالای خود را آشکار نمایید و البته با مشتری خود صادق باشید.

 نکته دوم : هنگام ثبت آگهی رایگان خود ،عکس بگذارید.

وقتی شما در آگهی خود از تصاویر استفاده کنید در واقع با این کار ساده بازدید آگهی خود را چندین برابر کرده اید زیرا عکس و تصویر نسبت به متن بیشتر جلب توجه میکند. از طرفی بازدیدکنندگان در ابتدا، بیشتر به بازدید بصری علاقمندند تا به خواندن متن.

نکات مربوط به عکس و تصویر آگهی:

  • اگر آگهی رایگان شما عکس ندارد آنرا عکس دار کنید.
  • با مراجعه به پنل کاربری خود تعداد بیشتری عکس و تصویر از خدمات و کالای خود را در کنار متن آگهی درج نمایید.
  • بهترین سایز عکس جهت کاور آگهی 321x150 پیکسل است با حجم کمتر از 30kB ( عکسهایی که سایز فوق را نداشته باشند معمولا کوچکتر دیده می شوند)
  •  در آگهی های رایگان و ستاره دار از تصاویر ثابت استفاده کنید ( بنر استفاده نشود)

 نکته سوم: پر کردن مشخصات در فیلدهای فرم آگهی هنگام ثبت آگهی رایگان.

در برخی آگهی ها مانند آگهی خودرو و یا املاک فرم درج آگهی حاوی مشخصاتی است که کالای شما را بهتر به مشتریان معرفی می کند لذا با کمی دقت و حوصله و تکمیل فرم مربوطه ، آگهی جامع تری را تهیه خواهید نمود.

 نکته چهارم: کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب و درج نمایید.

کلمات کلیدی در جستجوهای اینترنتی نقش مهمی را ایفا می کنند لذا با انتخاب کلمات کلیدی مناسب امکان دیده شدن آگهی شما در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو و ... خیلی بیشتر خواهد شد.
نکته پنجم :

آگهی ها برای راحتی بازدیدکنندگان دسته بندی شده اند مانند آنست که وقتی به چیزی نیاز دارید براحتی بتوانید به راسته ای از بازار مراجعه کنید و در آن راسته آن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را بیابید. بنابر این بعنوان مثال کسی که در جستجوی خدمات و یا کالای در زمینه خودرو می باشد به بخش املاک مراجعه نخواهد کرد. لذا برای اثربخشی بیشتر ، آگهی کالا و خدمات خود را در دسته آگهی های مربوطه قرار دهید یا بعبارتی در راسته  صحیح بازار آن قرار دهید تا آنکه در جستجوی شماست شما را بیابد.

 

نکته ششم: آگهی رایگان 

اهمیت آدرس ایمیل بدین خاطر است که  تمام ایمیل های اطلاع رسانی بالون آگهی از جمله وضعیت جاری آگهی و نیز نام کاربری و رمز عبور آگهی دهنده به آن ارسال خواهد شد. از طرفی امکان مکاتبه مشتریان با آگهی دهنده برقرار خواهد شد.

متاسفانه شرکتها و افرادی که بصورت نیابتی از طرف افراد آگهی آنان را در سایتهای متعدد ثبت می کنند معمولا برای ثبت آگهی رایگان دیگران از آدرس  ایمیل خود استفاده می کنند لذا  این امکان و ارتباط مهم را از آگهی دهنده سلب می نمایند .

 نکته هفتم: به پنل کاربری خود سرکشی نمایید.

برخی بازدیدکنندگان برای آگهی شما پیام می گذارند لذا با ورود به پنل کاربری خود در سایت و پاسخگویی به این پیامها میتوانید موجب جلب مشتری بیشتری شود.

 نکته هشتم:  وب سایت اختصاصی تبلیغات خودر را در بالون آگهی ایجاد کنید.

در پنل کاربری خود ، صفحات برای هر کالایی و یا خدماتی یک صفحه تبلیغاتی خاص و مجزا ایجاد نمایید. در واقع شما می توانید به رایگان و بدور از دردسرهای ساخت سایتها، در سایت بالون آگهی وب سایت اختصاصی خود را ایجاد نموده و آدرس آنرا منتشر نمایید.

  تگ ها :   درج آگهی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده